درخشش روابط عمومی دانشگاه قم در بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومیها
انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری انتشارات کارگزار بیستمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومیها را برگزار کرد که در این جشنواره کلیه محصولات تولیدی روابط عمومیها در ۱۱ محور از جمله: برنامههای انتشاراتی، ادبیات، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی، رسانههای دیداری و شنیداری، رسانههای دیجیتالی، تبلیغات در محیطهای مکتوب و دیجیتال، تحلیل محتوا، کارشناس برتر روابط عمومی، نحوه ارائه آثار و بخش ویژه مورد بررسی قرار گرفت.
روابط عمومی دانشگاه قم توانست در این جشنواره در بخشهای آرشیو دیجیتالی، سرود و رسانههای اجتماعی شایسته تقدیر شناخته شود و مورد تجلیل قرار گرفت.

نظر دهید